Als je het niet meer ziet zitten!

Mocht het leven voor jouw op dit moment te zwaar zijn en zit alles je tegen? Je bent ziek of hebt geldzorgen of je huwelijk loopt op de klippen? Je weet geen uitweg meer en je vraagt je af “waar is God gebleven“.? Kortom je leven is gewoon een puinhoop! De wereld zit vol van hulpverleners mensen die mensen willen helpen als je maar betaald.Vaak kom je in een doolhof terecht waar jij je pad niet kan vinden en lijkt het wel of je nog verder van huis bent en is de ramp niet meer te overzien!Je bent teleurgesteld in mensen in jezelf en in God!

Ja dan roep ik je op om eens een gesprek met ons aan te gaan. Ik daag je uit om samen met ons Jezus weer tegen te komen in je leven, ja Hij die je zorgen en verdriet en pijn kent. Hij zal je helpen als jij Hem in je leven toelaat, je hart open zet voor Hem. Wil jij echt bevrijdt worden van je verdriet,pijn en zorgen? Dan twijfel je niet meer, maar zet je die stap nu op dit moment als je dit leest. God alleen is het antwoord op al je problemen. Waar je ook zoekt, wie je ook raadpleegd niemand kan je die bevrediging geven dan Jezus Christus alleen.

Ben jij alleen,wil je even met iemand praten ja dan kan je ook contact opnemen. Iedereen die de behoeft voelt kan dat doen.
Jezus is de Weg de Waarheid en het Leven!

3 gedachten over “Als je het niet meer ziet zitten!

  1. Johan

    Ik HOOP DAT U GEEN Een Rozen evangelie VERKONDIGD !wand dat verontrust mij als je Jezus Christus en je leven toelaat nooit geen zorgen meer ?je geldzorgen zijn voor altijd voorbij blijdschap geen ziekte meer .zo hebben genoeg evangelisten En dominee“s .het evangelie gebracht.gelukig jezus niet wand die heeft het over je kruis die je op moet nemmen en volgen hem .en wat is er op tegen prof zorg ! er zijn veel mensen die willen spelen voor geestelijke adviesseur veel zeggen maar jammer!!!!! genoeg komt er niets van de grond .Hun harts intentie zijn vaak wel goed Maar ze kunnen niets uithallen of doen .hebben geen opleiding of de mogelijkeheden .dus hoop ik dat u veel mag gaan doen .in de hulverlening .wand nederland heeft mensen nodig wat een voorbeeld funkties en wegen kun bepalen en laten zien . hoe het wel moet mvg een zegen .van een medemens cq hulverlener die de zorg van mensen behartigd . johan

    Reageren
    1. Bart

      Hallo Johan, ik verkondig het Evangelie dat eeuwig leven geeft en dat rust en vrede geeft en wat je sterkt in je aards leven en dat is Jezus Christus Ja zelfs mensen geneest Hij van ziekte en pijn als we maar op Hem vertrouwen en Hem volgen. Ja ook in je vallen en opstaan is Hij het die je sterkt, dat voel je als je Ja hebt gezegd tegen Hem die voor jou zonde is gestorven aan het kruis. En wij hoeven die weg niet meer te gaan die is Jezus voor ons gegaan!

      Johan het is Jezus Christus zelf die iets uithaalt, Hij is het die mensen raakt. Niet ik maar God zelf trekt de mens.Het geloof hebben wij gekregen om niets, zo mogen wij het ook doorgeven en mensen vertellen van de liefde van Jezus Christus.

      Ja Johan een leven met Jezus ziet er anders uit beter, rustiger en vol vrede en vertrouwen. Hij zegt niet voor niets “Kom tot Mij allen die vermoeid en belast zijt en Ik zal U rust geven“.
      Ik als zondig mens doe mijn best om Jezus Christus te volgen en wil daarin ook de mens de Weg wijzen, doch de mens zelf is het die die Weg moet gaan!
      Ik geloof in Zijn woord en dat Hij alles zal doen wat Hij beloofd heeft en als dat je vertrek punt is dan hoeft de mens zich geen zorgen meer te maken, want God zorgt voor ons. Lees eens in Mattheus6 vers25-34. Weest niet bezorgd over u leven, wat gij zult eten(of drinken), over u lichaam, waarmede gij het zult kleden enz.

      Gods Zegen en een fijne dag
      Bart

      Reageren
  2. Sietske

    heyhey!
    Als het gaat over dat iemand het leven niet meer ziet zitten, kan ik daar uitgebreid over mee praten. Ik wou eigenlijk graag wat vertellen over mijn relatie met God en hoe die tot stand is gekomen.
    Ik ben ongeveer 7 jaar lang depressief geweest, ben er een keer helemaal uitgekomen, voor ongeveer een maand…voelde me vervolgens weer terug zakken en wist niet wat k er tegen moest doen. Die keer toen ik er uit kwam, heeft God me eruit gehaald. Ik denk dat Hij dit gedaan heeft, omdat het anders niet goed meer ging. Maar ik moest nog meer leren…ik werd weer depressief, ben boos op God geweest en vooral de laatste paar maanden dacht ik heel erg na over een eind maken aan mijn leven. Ik kwam op de Evangelische Hogeschool in Amersfoort terecht (waar ik nog steeds zit), en daar had ik toen een gesprek gehad met de directrice en vervolgens kwam er een meisje uit mijn groep naar me toe en die begon een heel gesprek met mij te hebben over depressie. Dat ze zag dat ik depressief was, en dat ze zelf ook erg depressief was geweest en ook hoe ze eruit is gekomen. Dat zij op een gegeven moment er voor moest kiezen dat ze uit de depressie wou komen. Net zoals dat je kiest of je voor God wilt leven of niet. Wat ze zei over dat ze zelf moest kiezen of ze uit de depressie wou komen, heeft mij geraakt. Ik was het zelf helemaal beu om iets tegen de depressie te doen, en wou er niet tegen vechten. Maar beslissen of ik eruit wou komen kon ik wel. De volgende dag besloot ik dat ik uit mijn depressie wou komen, maar ik zei er wel bij tegen God dat ik Zijn hulp nodig had, en dat ik het echt niet alleen kon. Het wonderbaarlijke was, dat toen ik had besloten om uit mijn depressie te komen, het net was of er een hele last van mij af viel. Het was gewoon weg.
    Ik wil jullie laten weten dat God soms hele rare wegen met ons gaat, en dat wij zelf lang niet altijd inzien waarom we die weg moeten gaan. Toch heeft Hij er altijd een bedoeling mee! Probeer vertrouwen te hebben in God, en Hem jou problemen te laten oplossen, maar durf het wel aan Hem te geven, en niet dat je zelf naar een oplossing moet zoeken. Ik zeg niet dat je maar lekker achteruit in je stoeltje moet gaan zitten en maar toekijken hoe God alles wel zal regelen, want je moet zelf wel bereid zijn er iets voor te doen. Als je alleen maar bereid ben om te doen wat God van je vraagt…(niet zelf je eisen stellen!), dan zal je zien dat God wonderbaarlijke wonderen kan doen!

    Sietske

    Reageren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *